[PRODUCT] NEUTRAX: COCONUT EXTRACT THERAPY OIL - adlinatasya

Breaking

Post Top Ad

Post Top Ad

Sunday 15 March 2020

[PRODUCT] NEUTRAX: COCONUT EXTRACT THERAPY OIL

Hi semua! harini I ada sesuatu yang menarik nak show-off dengan korang. Siapa pernah dengar coconut-Therapy oil?



Okay, baru-baru ini, I pergi lah jumpa dengan kawan blogger I, Aerillhassan, yang pastinya kita berjumpa sebab nak borak shj. Tapi bila sampai, diberinya saya hadiah ini! Sangat menarik sebab ianya dibuat daripada minyak kelapa. Seperti mana yang kita tahu, banyak khasiat dan kegunaan kelapa ni. So kali ini I nak perkenalkan therapy-oil ni. 


NEUTRAX Original and NEUTRAX Therapy Oil, telah membuat debut pertama mereka pada Feb 2015. Kalau nak tahu, NEUTRAX Original ni dikeluarkan untuk supplement makanan, sementara NEUTRAX Therapy Oil di perbuat khas untuk digunakan pada tubuh
 badan. 

Pada 26 Mar 2015, NEUTRAX ini pernah di paparkan di surat khabar THE STAR, boleh lihat link ini .



Sekarang, I nak perkenalkan satu-satu produk ini tentang penggunaannya untuk apa. sebab disini ada 4 jenis minyak terapi dengan berbagai kegunaan.




1. ANTI-AGING [SKIN REGENERATION AND UV PROTECTION]

Produk ini bagus digunakan bersama produk kosmetik yang sedia ada. Jenis yang ini adalah untuk penjagaan dari pada sinaran UV matahari. Selain itu, ianya berkesan untuk kulit kusam.


2. SCAR PROTECTOR

Yang ini pula harus digunakan kerap untuk keberkesanan yang lebuh mujarab. Ianya dibuat khas untuk kulit yang menyerlah, sihat, nampak lebih muda dan menghilangkan parut yang ada dimuka atau dibadan.


3. SOOTHING, MOISTURIZING AND CALMING

Okay, yang ini favorite I sebab dia berkenaan dengan calming dan soothing. Bahdan yang digunakan juga adalah daripada kelapa, dan ditambah dengan bunga chamomile untuk bauan yang menenangkan. Selalu teh je yang I selalu minum, sekarang dah ada oil pulak. Lebih tenang hidup I lepas ni!. 

4. SKIN, HAIR AND NAILS

Ini juga adalah favorite I sebab dia digunakan untuk rambut, kuku dan kulit. Boleh digunakan dengan letak di syampu semasa mandi juga. Kadang-kadang I gunakan ini juga untuk gantikan losyen kulit I lepas mandi, terutamana di tapak kaki, supaya kurang merekah.


Untuk pengetahuan, semua produk NEUTRAX ini adalah bahan daripada tumbuhan dan tiada percubaan pada binatang. 

untuk lebih informasi, boleh lihat di link ini:

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad